Marketing w internecie

Promowanie strony w internecie

Założenie witryny internetowej bez żadnej reklamy jest jak postawienie banera na środku pustyni-nikt poza nas nie wie, o jego istnieniu. By internauci trafili na twoją stronę, trzeba zadbać o reklama, profile w social media, a też najwyższej jakości treści. Zresztą wszystkie te działania wspierają się wzajemnie.

Jak promować stronę internetową przy niewielkim budżecie?
Właściciele niewielkich biznesów nie mają sporych budżetów na reklama. Daleko im do wydawani tysięcy na kampanie Google Adwords, współprace z influencerami. Natomiast nadal mogą postawić na przetestowane, więcej tanie sposoby reklamy.
Darmowe sposoby reklamy witryny internetowej

Social media
Warto prowadzić fanpage na Facebooku oraz dodatkowo konto na Instagramie. To absolutne minimum. Na Facebooku sprawdzą się ciekawe treści, filmy, livey, z kolei na Instagramie można pokazać swój produkt w ciekawym sąsiedztwie. Dzięki bardzo dobrze dobranym hashtagom i najwyższej jakości zdjęciom, możesz natrafić do całkiem nowych odbiorców. Facebook pokazuje twoje posty wyłącznie fanom, którzy wcześniej polubili stronę i na nieszczęście tnie zasięgi. Konta w mediach społecznościowych pozwalają uzyskać linki, które pozytywnie odbijają się na pozycjonowaniu twojej strony. Treści, którymi chętnie dzielą się internauci, wyskakują wyżej w rankingu Google.

Tworzenie treści pod względem SEO
Kolejnym ważnym elementem strategii marketingowej jest dostarczanie na twoją stronę fachowych treści, najlepiej zoptymalizowanych pod kątem SEO. Warto sprawdzić zapotrzebowanie na dokładnie określone frazy w bezpłatnym narzędziu: planerze słów podstawowych Google i nasycić nimi tekst. W celu sprawdzenia, czy robisz to prawidłowo, możesz zainstalować specjalną wtyczkę, np. Yoast by WordPress, o ile korzystasz z tego CMS-a. Wybierz dokładnie sprecyzowane słowa, na które nie panuje zbyt duża rywalizacja. Popularne słowa kluczowe są już oblegane przez korporacje ze sporym budżetem reklamowym. Pamiętaj o pozycjonowaniu lokalnym. W tym celu podaj adres swojej firmy. Google pokazuje odbiorcom firmy najbliżej miejsca, w którym się znajdują, wychodząc naprzeciwko ich potrzebom.
Do niedrogich, ale nieodzownych sposobności promowania strony w sieci przy niewielkim budżecie trzeba pozycjonowanie. Dzięki ruchowi pozyskanemu z Google trafiają do nas czytelnicy zainteresowani konkretnymi usługami. Jeżeli już warto dbać o pozycjonowanie na swoją rękę, o tyle dla najlepszych efektów, warto zlecić to zadanie firmie zewnętrznej. Warto także zlecić publikację tekstów sponsorowanych małym blogerom. Nie są tak drodzy, jak influencerzy, a zaangażowani odbiorcy mogą stać się twoimi klientami.

Więcej informacji na stronie: wizytówki nap – firmowy katalog.