Kalendarze stosujemy w domach, biurach oraz miejscach pracy. Podręczne zabieramy na każdym kroku ze sobą. Ułatwiają nam kontrolę upływającego czasu a także organizację zajęć.
Dzięki kalendarzom nie zapominamy o wizycie u dentysty, o urodzinach babci i rocznicach. Dają nam poczucie panowania nad czasami, co jest bardzo istotne na co dzień. Jednakże kalendarze oprócz tej podstawowej funkcji sprawdzają się również w roli gadżetu reklamowego.
Kalendarze reklamowe
Gadżet reklamowy powinien być głównie przydatny. To właśnie efektywność powoduje, że pełni swoją marketingową rolę, czyli promuje firmę, utrwala jej wizerunek oraz wywołuje pozytywne reakcje tak ważne dla tworzenia dobrych relacji biznesowych z klientem. Odznacza się różne rodzaje kalendarzy i wszystkie mogą pełnić rolę gadżetu promocyjnego, który reklamuje naszą firmę w głównej mierze kalendarze książkowe z okładką oznakowaną naszym logo czy kalendarze trójdzielne z zdjęciami obrazującymi działania naszego biznesu.
Kalendarze trójdzielne świetnie realizują cel marketingowy. Głównie charakteryzują się wysoką użytecznością. Kalendarz trójdzielny składa się z kilku elementów funkcjonalnych. Są to główka, czyli górna część przeznaczona na nadruk reklamowy, kalendarium a także dolna część, czyli stopka. Kalendarium składa się z trzech części: miesiąca obowiązującego, poprzedniego i następnego. Takie rozwiązanie powoduje, że kartki z miesiącami gwarantują dużo miejsca na wprowadzanie notatek. Najczęściej stosowana jest także przezroczysta nakładka do przesuwania ramki służącej do oznaczania konkretnego dnia. W stopce umieszcza się dane kontaktowe firmy, co sprawia, że klient bez problemu może się z nami w każdej chwili skontaktować. Nie musimy szukać naszej wizytówki ani naszej strony internetowej.
Najważniejsza z marketingowego punktu widzenia jest część górna przeznaczona na nadruk. Jest to znaczna powierzchnia, które daje bardzo duże sposobów reklamowe. Właśnie dlatego kalendarz trójdzielny dla firm stanowi tak efektywne narzędzie reklamy. Projekt graficzny kalendarza jest przygotowywany osobiście, tak by spełnić wymagania i wytyczne klienta, niemniej jednak standardowo umieszcza się tam logo oraz dodatkowe treści reklamowe nawiązujące do działalności firmy.
Warto zobaczyć: kliknij.