W głośnym biurze bardzo trudno się pracuje, gdyż nie słyszymy swoich myśli. Kiedy chcemy stworzyć jakiś telefon, to nie mamy możliwości, bo otoczenie nas zagłusza i na nieszczęście, ale nie jest to przyjemne ani dla nas, ani dla naszego rozmówcy. W niektórych biurach nie da się zrobić osobnych pokojów, które będą wygłuszone i tym samym zapewnią nam sposobność pracy w pokoju.
W przestrzeniach open space niestety nie da się takiego czegoś zaaranżować, zatem jedynym rozstrzygnięciem są budki akustyczne, które pozwalają na wykonywanie cichych rozmów telefonicznych. Kiedy potrzebujemy chwili spokoju i powinniśmy wykonać ważne zadania, niemniej jednak zgiełk biura nam to uniemożliwia, to najlepiej wejść do takiej budki. Powinna być ona umiejscowiona w takim miejscu w biurze, ażeby właściwie każdy miał do niej łatwy dostęp. Zwłaszcza ważne jest także, aby ustawić ją w umiejscowienia, którco więcej nie będzie bardzo hałaśliwa, np w ustronnym miejscu w biurze, wtedy będziemy posiadać pewność, że rozmowy da się wykonać z całą pewnością łatwiej. Koszt zakupu budki jest dosyć wysoki, niemniej jednak kiedy firma zarabia i chce się rozwijać, musi inwestować w takie unowocześnienia. Budka jest na tyle trwała, że będzie służyła bardzo dobrze przez wiele lat. Należy wyłącznie wybrać model, który spełnia wszystkie oczekiwania. Poziom wygłuszenia takiej budki powinien być bardzo wysoki. Musi być ona wykonana z materiałów akustycznych, które z dużej mierze wytłumiające dźwięki. Kabiny akustyczne mogą być jednoosobowe albo dwuosobowe, ale na rynku są również dostępne takie kabiny, w których zmieszczą się nawet 4 osoby, więc na dobrą sprawę można tam zrobić nawet małe spotkanie w bardzo ścisłym gronie. Kiedy pracownicy mają ze sobą omówić istotne sprawy, niemniej jednak nie mają sposobności tego zrobić przez hałas w biurze, mogą udać się do owej budki i załatwić tam wszystkie ważne sprawy. Kabiny akustyczne do biura są coraz chętniej wybierane, gdyż ich poziom wygłuszenia jest de facto wysoki, a to bardzo dobra jakość przemawia za skorzystaniem z takiej opcji i udostępnieniem pracownikom cichego miejsca do rozmów.
Zobacz: akustyka w biurze.